Συχνές Ερωτήσεις
- Πως μπορεί να καταχωρηθεί μια παραγγελία?
Η παραγγελία μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας. - Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής?
Οι τρόποι πληρωμής είναι:
Αντικαταβολή
Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
Τραπεζική κατάθεση
IRIS - Τα προϊόντα έχουν εγγύηση?
Όλα τα προϊόντα καλύπτονται με εγγύηση 2 ετών. Σε περίπτωση που η εμπορική εγγύηση είναι π.χ 5 έτη απευθύνεστε στον κατασκευαστή - Το κατάστημα παρέχει DOA?
Παρέχεται DOA 7 ημερών από την στιγμή της παραλαβής. Το DOA διαπιστώνεται από το επίσημο service του κατασκευαστή. Προσοχή: Τα προϊόντα Apple δεν έχουν DOA. - Υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης?
Μέσα σε 14 ημέρες από την σύμβαση αγοράς, αρκεί το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση. (Άθικτη συσκευασία χωρίς κομμένες ταινίες ασφαλείας ή σημάδια χρήσης). Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή. - Για ποια προϊόντα ισχύει απαλλαγή ΦΠΑ?
Δυνατότητα απαλλαγής ΦΠΑ έχουν οι εξής κατηγορίες: Smartphone, Tablet, Laptop, παιχνιδομηχανές. - Σφάλμα κατά την πληρωμή.
Επικοινωνήστε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μαζί μας. - Δεν έλαβα email επιβεβαίωσης παραγγελίας.
Ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.Με εκτίμηση,
CustomPC