Συχνές Ερωτήσεις

  1. Πως μπορεί να καταχωρηθεί μια παραγγελία?
    Η παραγγελία μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας.
  2. Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής?
    Οι τρόποι πληρωμής είναι:
    Αντικαταβολή
    Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
    Τραπεζική κατάθεση
    IRIS
  3. Τα προϊόντα έχουν εγγύηση?
    Όλα τα προϊόντα καλύπτονται με εγγύηση 2 ετών. Σε περίπτωση που η εμπορική εγγύηση είναι π.χ 5 έτη απευθύνεστε στον κατασκευαστή
  4. Το κατάστημα παρέχει DOA?
    Παρέχεται DOA 7 ημερών από την στιγμή της παραλαβής. Το DOA διαπιστώνεται από το επίσημο service του κατασκευαστή. Προσοχή: Τα προϊόντα Apple δεν έχουν DOA.
  5. Υπάρχει δυνατότητα υπαναχώρησης?
    Μέσα σε 14 ημέρες από την σύμβαση αγοράς, αρκεί το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση. (Άθικτη συσκευασία χωρίς κομμένες ταινίες ασφαλείας ή σημάδια χρήσης). Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αγοραστή.
  6. Για ποια προϊόντα ισχύει απαλλαγή ΦΠΑ?
    Δυνατότητα απαλλαγής ΦΠΑ έχουν οι εξής κατηγορίες: Smartphone, Tablet, Laptop, παιχνιδομηχανές.
  7. Σφάλμα κατά την πληρωμή.
    Επικοινωνήστε τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μαζί μας.
  8. Δεν έλαβα email επιβεβαίωσης παραγγελίας.
    Ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

    Με εκτίμηση,
    CustomPC